گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

ایرانیان در گرجستان

روزبروز جمعیت ایرانی ساکن در کشور گرجستان بیشتر میشود. در ماههای اخیر شاهد بودم که هفته ای چند و گاهی چندین خانواده ایرانی به گرجستان مهاجرت کرده اند. در حال حاضر رابطه مردم گرجستان با ایرانی ها خوب است و دولت گرجستان هم شرایط را برای اقامت ایرانی ها در این کشور سهل و آسان کرده است. وقتی با ایرانی ها در گرجستان صحبت میکنم، اکثرن میگویند این دوران خوش دوام نخواهد داشت و با افزایش جمعیت ایرانی ساکن در گرجستان  و نیز بالارفتن تعداد گردشگران ایرانی در این کشور رفتار مردم گرجستان با ایرانی ها دگرگون خواهد شد. بعبارتی دیگر بزودی ایرانی ها کاری خواهند کرد که نه تنها کسی آنها را در این کشور تحویل نخواهد گرفت بلکه  سوء ظن هم خواهند بود. من بطور کل با نظریه موافق نیستم اما با این هم موافق نیستم که دست روی دست بگذاریم و شاهد اعمال ناهنجار برخی از هموطنان خود باشیم.

بنظر من مهمترین کاری که در این رابطه میتوان انجام داد اطلاع رسانی است. هر شخص یا گروه ایرانی که عملی خلاف یا ناهنجار انجام میدهد باید معرفی شود. قصد دارم در این وبلاگ  اعمال ناهنجار ایرانیان در این کشور را توضیح بدهم.  هر ناهنجاری را که ببینم یا بشنوم اینجا درباره اش صحبت خواهم کرد. از همه هموطنان هم خواهش میکنم که اگر به موردی از ناهنجاری  در میان گردشگران یا ایرانیان مقیم در گرجستان برخورد داشتند، اطلاع رسانی کنند. در ضمن به خلافکاران و هنجارشکنان هم هشدار میدهم که ممکن است با نام و مشخصات در این وبلاگ معرفی شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
امین شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 00:38

با این وضعیتی که ایران در پیش گرفته به زودی مهاجرین ایران در افغانستان نیز حضور خواهند داشت!گویا تنها رفتن مهم است به کجا رفتن اهمیت چندانی ندارد هرکجا غیر از ایران!

مهاجر یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 19:20 http://1mohajer.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد