گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

حواله ارزی از ایران آسان است

میخواهید از ایران به گرجستان پول بفرستید یا اینکه در گرجستان هستید و قصد دارید درآمد خود را به ایران منتقل کنید، با رشد و توسعه کسب و کارهای ایرانی در گرجستان این خدمات دیگر بسیار آسان شده است.
موسسات مالی ایرانی در گرجستان با شرایطی آسان و با سرعت کار نقل و انتقال پول بین ایران و گرجستان و از طریق گرجستان بین ایران و جهان را انجام میدهند.شرکت خدمات استاندارد Standard Service یک موسسه مالی در گرجستان است که کار تبدیل و نقل و انتقال ارز را انجام میدهد. این شرکت که در واقع یک صرافی است و با مجوز بانک مرکزی گرجستان National Bank of Georgia فعالیت میکند در یکی از مهمترین مناطق تجاری گرجستان یعنی در خیابان آقماشنبلی Agmashenebeli street قرار گرفته است. این موسسه شعبه صرافی پارسا است که در خیابان استانبول شهر تهران قرار دارد، صرافی پارسا در ایران زیر نظر بانک مرکزی ایران فعالیت میکند و بنابراین در ایران میتوانید با تماس یا مراجعه به این صرافی کارهای مربوط به حواله ارزی را به انجام برسانید.
در اینجا تاکید میکنم ، دوستانی که به خدمات این موسسات نیاز دارند یا مایلند از شرایط کار انها مطلع شوند، بطور مستقیم با این موسسات تماس بگیرند چون در مورد جزئیات فعالیت آنها مانند رقم کارمزد من و همکاران اطلاعی نداریم. اینهم اطلاعات تماس
خدمات استاندارد

آدرس:گرجستان، تفلیس، خیابان داویت آقماشنبلی، شماره 149
تلفن 598848856
صرافی پارسا

آدرس: تهران، چهار راه استانبول ، پاساژ معتمد، طبقه همکف
تلفن 66736416
66736417

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد