گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

درباره بنگاههای تن فروشی ایرانی سکوت کنید!

بتازگی دیدگاهی دریافت کردم در رابطه با مقاله بنگاههای تن فروشی ایرانی. چون اظهار نظر مربوطه بسیار مفصل است و  البته پاسخ مفصلی را هم می طلبد، آن را بطور جدا گانه در این پست منتشر میکنم و البته پاسخ آن را هم بزودی در همین پست اضافه خواهم کرد:

سلام

جناب گلچین فر من از خوانندگان وبلاگتون هستم وبا دیدن این پست شما واقعا شوکه شدم . شما واین پست!!!
این به اصطلاح شفااف سازی برای چه قضیه ایست ؟ برای اینکه راه وچاه دست وپا کردن روسپی رو تو گرجستان به مشتاقان نشان دهید ؟ به نظر شما راه بهتری برای اینکه گردشگران ایرانی را نسبت به این مسائل اگاه کنید تا دچار مشکل نشوند نبود ؟؟؟ نیاز بود تجربه شخصی خودتون در برخوردبا یه ایرانی که داره از کثیف ترین راه ممکن امرا معاش میکنه رو بیان کنید . شما خواسته یا ناخواسته دارید برای این کار و جذب گردشگر تبلیغ میکنید !!! حواستون هست ؟ من چند بار پستتونو خوندم تنها شفاف سازی این بود که راحت میشه روسپی و تن فروش برا خودتون تو گرجستان جور کنید !!! من اصلا همچین پستی رو از شما توقع نداشتم !دست وپا کردن روسپی متاسفانه توی مملکت ما ایران هم راحت شده . آیا لزومی برای تبلیغش هست ؟؟؟ شما میگید معلم اخلاق نیستید درست پس معلم ضد اخلاق و خانواده نباشید . حواستان هست که با این پست شما چند تا ادم اومدن و تجارب گرانقدر !!! خودشونو برای دیگران گذاشتن !!! شما شاید مذهبی نباشید ولی فکر کنید ممکنه چد نفر با دیدن وخوندن این پست ونظرات علاقمند بشن و دست به کار! سنگینی کار همه اینا ومسئولیت صدمات اخلاقی و… اونا گردن شماست ! چون شما استارتشو زدید. هر کس این کاره باشه خودش بو میکشه پیدا مکینه نیاز به راهنمایی شما نبود. در ضمن کشور گرجستان هم اینقدا بی درو پیکر نیست که هر کس هر چی میخاد بدست بیاره .من خودم گرجی ایرانی هستم وبا گرجیهای گرجستانی زیادی برخورد داشتم خوب اونارو میشناسم که چقدر مذهبی واخلاق گرا هستن البته با توجه به معتقدات مذهبی مسیحیت ارتدوکس .اگه واقعا قصدتون اینه که به خانواده ها هشدار بدید که حواسشون بیشتر به خود وفرزندانشون جمع باشه که فبها واگر غیراز اینه واقعا براتون متاسفم . خیلی بهتر واخلاقی تر میتونستید این امر رو بیان کنید . درست نبود که بخاطر محدودیتهای جنسی در ایران و تشنگی جوونها و … این مطلب رو بذارید که به اصطلاح بازار گرمی کنید . من نمیگم معلم اخلاق باشید ولی فکر میکردم اخلاقی تر از این مسائل باشید . اگه من اشتباه برداشت کردم منو قانع کنید واگه حق با منه مردانه قبول کنید و ین پست را حذف ویا اصلاحش کنید ونظرات افرادی که تجارب جنسیشون بیان میکنند رو تایید نکنید . اینجا که یه سایت سکسی نیست ؟! اینجا یه سایت گردشگری هستش که خیلی از بازدید کنندگانش انسانهای اخلاق گرا و اهل خانواده هستن نه یه مشت هوسران که همه فکر وذکرشون شده سکس وهوسرانی!
امیدوارم که نظر بنده رو تایید کنید و بعدشم پاسخ منو بدید .

پاسخ:

- بطور کلی دوست من، با این نظریه موافق نیستم که در برخورد با ناهنجاری ها باید سکوت کنیم. بلکه بنظر من راه حلها با اطلاع رسانی  و آگاه کردن عموم بدست خواهند امد. طرفداران سانسور و محدود کردن آزادی بیان همواره استدلالی مانند شما را مطرح می کنند که درباره فلان موضوع حرف نزنید.

- من شخصن شاهد بودم که خانواده هایی بی اطلاع از جریانات گفته شده به بنگاههای تن فروشی رفته اند و در آنجا به شادی و پایکوبی پرداخته اند، با این پندار که انجا یک محیط شاد و موزیکال است شبیه به رستورانهای سنتی گرجی. بیخبر و بی اطلاع از اینکه در همان زمان که انها به شادمانی مشغول هستند عده ای دارند برای دختران و زنان خانواده  نقشه های شیطانی طراحی میکنند.

- همانطور که خود شما هم فرمودید کسانی که دنبال  سکس هستند و حاضرند برای این منظور رنج سفر گرجستان را هم تحمل کنند، خودشان بهتر از بنده و جناب عالی می توانند این مراکز را پیدا کنند. همانطور که در مقاله مزبور نیز توضیح دادم، متاسفانه سرویس دهنده های سیار ایرانی هم در این زمینه نیز بوجود امده اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
آدم دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 23:59

طرف چنان حرف می زنه انگار مردم دارن پشت کوه زندگی می کنن. اقای اخلاق گرای عزیز فک کنم برای شما بهتره که اصلا از ایران خارج نشی.
جناب گلچین فر با تمام سلایقی که داره که بعضیهاشون هم به خاکی می زنه و من باهاشون مشکل دارم، در این مورد بسیار درست و منطقی مساله رو مطرح کرده بود و اتفاقا باید بیشتر به این مساله هم بپردازند.
اصلا چرا سکس برای شماها تابو شده؟ سکس و فروشش هم مثل یک جنس انجام می شه. طرف که گناه نکرده دنبال سکس می گرده. بابا شماها کجا زندگی می کنین؟ طرف صرفا برای "سکس توریسم" از اوووون سر دنیا می کوبه و می ره یه گوشه دیگه که سکس کنه. خب این چه اشکالی داره؟
مثلا با نگفتن و مطرح نکردن این مسائل، مشکل حل میشه؟
من خودم چقدر از این خانواده های چشم و گوش بسته بدبخت دیدم که (خب تقصیری هم ندارن. چون ندیدن) به همچه جاهایی رفتن و با کلی اعصاب خراب برگشتن. خب این آقای گلچین فر هم اومده این مساله رو باز کرده. شما دوست نداری نخون. اصن گفتم که دوست نداری تشریف ببر ایران.
آدم نباید طوری صحبت و رفتار کنه که انگار توی این دنیا زندگی نمی کنه و از یه صومعه تشریف آورده.
بزرگ شید. دنیا خیلی بزرگتر از آن است که در مخیله کوچک شماست.

نیما یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 12:24

باسلام خدمت براذر بزرگوار میشه بگین امکان تغییر دین در گرجستان چقدر هستش؟
مثل یهوه یا شیطان پرستی
چطور میشه به اونا وصل شد/
ایمیلم کار نمیکنه چند وقته ممنون میشم تو وبلاگتون ج بدین بهم
منتظرم مرسی

تو اول مشخص کن میخوای چه دینی داشته باشی، بعد دنبال راه وصل شدن باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد