گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

جویای کار در گرجستان

با سلام و عرض ادب
با تبریک نوروز
من اخیرا خیلی کنجکاو شدم که درباره گرجستان تحقیق کنم به عنوان کار کردن و سکوی پرتاب به ....
چراکه یکی از دوستان جدیدا اقامت گرج را گرفته اند به همین دلیل فرصتی دیدم که با جمع آوری اطلاعات و سفر به گرج درباره کم و کیف مهاجرت کاری اطلاعات بگیرم.

من 27ساله متاهل فوق لیسانس حسابداری دارنده IELTS و مسلط به زبان انگلیسی و تجربه کاری در شرکت های اینترنشنال می خواستم بدونم که آیا میتونید درباره وضعیت کاری و حقوق حسابدارها به طور کلی با شرایطی که من دارم اطلاعاتی رو به من بدین

با سپاس فراوان از زحمات نیکوی شما

پاسخ:

- برای کار در گرجستان باید به زبانهای گرجی و نیز روسی مسلط باشید. مگر اینکه بخواهید در شرکتهای ایرانی کار کنید. توجه داشته باشید که تعداد شرکتهای ایرانی و بازار کار مرتبت به آنها در این کشور بسیار محدود است.

- استفاده از گرجستان برای سکوی پرتاب؟ من به این می گویم مهاجرت با هدف مهاجرت. اگر ناراحت نمی شوید بنظر من یعنی سردرگمی و دربدری ابدی.

- دارنده مدرک IELTS ؟ این دیگه یعنی چه؟ آیلتس که دیپلم یا فوق لیسانس نیست که شما مدرکش رو داردی. اگر در امتحان شرکت کرده اید، بفرمایید که سطح نمره شما چند بوده است.

- این هم برای من خیلی جالب است که شما با 27 سال سن و مدرک فوق لیسانس سابقه کار در بیش از یک شرکت اینترنشنال دارید. بطور معمول و تا جاییکه من اطلاع دارم مراحل گزینش در یک شرکت اینترنشنال معتبر از یک تا چند سال طول می کشد. خوشحال میشوم نام این شرکتهای بین المللی و سمت خود را در انها برای ما اعلام کنید تا بیشتر از آشنایی با شما خوشبخت شوم.

نظرات 2 + ارسال نظر
میشا سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 01:08 http://www.misha4.com

بازم شروع کردی که؟به ایلیادوم درباره شماوچرت پرتهاتون گفتم گفتن مهم نیس....امادرباره الحاق تفلیس به ایران؟! جوک بامزه ای بود دمت گرم

Arman سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 16:52

سوال کردن ..اما شما اگه اعصاب نداری قرصاتو بخور بخواب..نیا اینجور جاها ...بی تربیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد