گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

گرین کارت گرجستان

از این پس شهروندان ایرانی می توانند با کمترین تشریفات و مراحل اداری کارت سبز گرجستان Georgian Green Card را دریافت کنند.
کارت سبز گرجستان یک مدرک شناسایی است که بر اساس مشخصات گذرنامه ای افراد صادر می شود و هویت دارنده آن را مشخص می کند.

نکات مهم در مورد کارت سبز گرجستان:
- دارنده این کارت ملزم نیست در گرجستان اقامت داشته باشد. دارنده کارت سبز گرجستان می تواند در ایران یا هر کشور دیگری زندگی کند. برای تمدید مدت اعتبار کارت نیز می تواند از طریق وکیل خود بدون نیاز به مسافرت به گرجستان اقدام نماید.
- برای تمدید مدت اعتبار کارت سبز گرجستان نیازی ندارید در این کشور کسب و کار، حساب بانکی یا ملک داشته باشید. کارت سبز گرجستان بر اساس موقعیت شما در کشوری که هم اکنون در آن سکونت دارید صادر و تمدید می شود. در گرجستان شما باید یک ضامن یا اسپانسر داشته باشید که در این مورد هم مشکلی وجود ندارد چون شرکت گرجیران پس از بررسی شرایط شما ضمانت لازم را بر عهده خواهد گرفت.
کارت سبز گرجستان فرصتی است برای ایرانیانی که در کنار مدارک هویتی ایرانی خود می خواهند یک کارت شناسایی بین المللی نیز داشته باشد.
توجه داشته باشید که سهمیه درنظر گرفته شده کارت سبز گرجستان برای شهروندان ایرانی بسیار محدود است و قرار است تا پایان ماه جون حداکثر یکصد تقاضا پذیرفته شود و یکی از معیارهای مهم رد یا قبول درخواست زمان تقاضا است، کسانی که زودتر اقدام کنند، شانس بیشتری برای پذیرفته شدن دارند.
جهت درخواست کارت سبز گرجستان میتوانید با دفتر ما در تفلیس تماس بگیرید یا اینکه برای ما ایمیل بفرستید.
توجه داشته باشید که شرکت گرجیران در گرجستان در حال حاضر تنها مرجعی است که میتواند بطور رسمی برای کارت سبز گرجستان اقدام کند. سایر شرکتها و موسساتی که مایل هستند در این زمینه فعالیت کنند میتوانند تقاضای خود را برای ما ایمیل کنند تا شرایط مربوط برایشان ارسال شود.


ایمیل:             iranchek@gmail.com


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 21:08

این متن رو یه جوری نوشتید که ادم فکر می کند کارت سبز را خودتان صادر می کنید ؟ راستی این کارتی که هیچ حضور و حساب و اعتباری نمی خواد ... چه مزایایی داره ؟
مثل اینکه دوستان حاضر در کشور های دیگر اول از همه به فکر تیغ زدن هموطن های خود می افتند .
بسیاری از مطالبی که در این وبلاگ و مشابه ان ذکر می کنید را با سند و مدرک از داخل همین ایران و با جستجو های اینترنتی به شما می توانم ثابت کنم که مخالف ان هست . چه از هزینه گرفته تا مشکلات کار و اقامت ...

من دارم برای سرمایه گذاری و زندگی در گرحستان تحقیق و برنامه ریزی می کنم ولی متاسفانه مراجع ایرانی در این مورد بسیار ضعیف هستند و بیشتر سنگ خود را به سینه می زنند .. و دارن یک محیط غیر قابل کشف رو تداعی می کنن که برای همه چی باید از دفتر این ادم هادر تفلیس و باتومی کمک گرفت . از پرداخت هزینه های گزاف بابت پیداکردن اپارتمان گرفته تا ثبت شرکت 700 دلاری بجای پرداخت هزینه واقعی حدود 200 دلار !

مردم رو چی فرض می کنید ؟ همه یه مشت پولدار اوسکل یا بی پول بی سواد یا هر چی که شما فکر می کنید نیستند ...

من تو ایران 15 تا وب سایت دارم و تسلط کاملی روی اینترنت دارم .. حتی یکی از سایت هام رتبه زیر 200 ایران رو داره .. از دیدن کلید واژه هاتون حالم به هم میخوره !!!

کسی که بخواد مهاجرت کنه با کمی سواد انگلیسی و استفاده صحیح از اینترنت همه کاراش انجام میشه . من برای اولین سفرم هم از ایران هم هتل رزرو کردم هم ماشین ..
چرا شلوغش می کنین ؟

هزینه واقعی ثبت شرکت 200 دلار است؟ نمیدونم منظورت از هزینه واقعی چیه اما اگر منظورت تعرفه دولتیه که این رقم 100 لاری یا در حدود 60 دلار است.
البته من برای ثبت شرکت کمتر از 1000 دلار دریافت نمی کنم. بیشتر این رقم هم بابت مشاوره است. اگر تو فکر می کنی که من گرانفروش هستم نخست مراقب باش به کسانی که این مبلغ را پرداخت می کنند، توهین نکنی و در ثانی آگاه باش که اقتصاد گرجستان مبتنی بر بازار آزاد است هر شخص خودش تعرفه خدمات خود را تعیین می کند .
منظور شما از سایت با رتبه 200 هم نامشخص است. ما هزاران نوع سیستم رتبه بندی برای وبسایتها داریم.
مطالبی که در اینترنت هست چه فارسی یا انگلیسی حاصل ساعتها تلاش و کوشش افرادی است که خواسته اند اطلاعات و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.تو ممکن است برای درمان بیماری خودت مقاله پزشکی بخوانی و خیال کنی پزشکان دارند مردم را تیغ میزنند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد