گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

زمینه کار و حقوق و مزایا

سلام
شنیده ام گرجستان دبی جدید است
سوالی که از خدمتتان دارم این است
من کارشناس نرم افزار هستنم و مسلط به انجام امور اداری با کامپیوتر هستم همچنین در زمینه آماده سازی سایت های اینترنتی هم کار کرده ام
زبان انگلیسی من هم متوسط است
اگر به گرجستان بیایم:
بازار کار آن در این زمینه چگونه است؟ حقوق و مزایا چگونه است؟ البته فکر می کنم تا زمان آشنایی با محیط و جمع آوری پس اندازی باید حقوق بگیر باشم و بعد خودم ارایه خدمات به صورت مستقل پیدا کنم
آینده کاری آن چطور است؟
هزینه زندگی شامل مسکن و خوراک و پوشاک و سلامت حداقل چقدر است؟
اگر آینده دارد در ابتدا لازم شود برای گذران زندگی در آن جا حاضرم نگهبانی و سرایه داری و ... هم بکنم.
لطفا مرا راهنمایی کنید واقع گرایانه و مستند و در مقایسه با ایران

با تشکر از پاسخدهی


پاسخ
 گشتی در این وبلاگ بزن و مروری مختصر بر مطالب داشته باش اگر پاسخ خود را دریافت نکردی، در خدمت هستم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد