گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

تحصیل رایگان در گرجستان

سلام
امیدوارم حال شما خوب باشد.
می خواستم سوال کنم از شما که با گرجستان آشنائی دارید و من رو راهنمائی کنید
وزارت آموزش وپرورش گرجستان اعلام کرده 14رشته از پرداخت هزینه تحصیل دردانشگاه های گرجستان معاف هستند ازجمله رشته مهندسی عمران
آیا این موضوع صحت دارد 
دوم: نظرشما درمورد داشنگاه قفقاز چیست شنیدم پارتنر دانشگاه ایالتی آتلانتای آمریکاست
آیا دانشگاه قفقاز دانشگاه خوبی است چون من چیز زیادی از سایت دانشگاه متوجه نشدم .
ضمناً باتوجه به اینکه وزارت آموزش گرجستان اعلام کرده تحصیل در14 رشته رایگان هست من چطور باید بدونم که آیا رشته هائی دیگر 
هم هست 
چون شما درگرجستان تشریف دارید وبه زبان گرجی هم مسلط هستید من می خواستم از طریق سایت وزارت آموزش گرجستان تحقیق کنید آیا بورسیه تحصیلی برای برخی رشته ها ی خاص ماننده مهندسی عمران و...تعلق خواهد گرفت وچگونه است .
تشکر
پاسخ 
 تحصیل رایگان شامل شهروندان گرجستان می شود و نه خارجیها. مانند سایر کشورها با درخواست ویزای تحصیلی وضعیت شما   مورد بررسی قرار می گیرد تا مشخص شود که آیا از توانایی مالی لازم برخوردار هستید یا خیر.
هیچ یک از دانشگاههای گرجستان در رتبه بندی های بین المللی جایگاه با اهمیتی ندارند. از اول قرن بیست و یکم تاکنون هم ندیده ام که از این کشور اختراع، ابتکار یا دستاورد پژوهشی مهمی به دنیا ارائه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد