گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

راهنمای گام به گام برای دریافت ویزای گرجستان

وبسایت فارسی راهنمای ویزای گرجستانن راه اندازی شد. متقاضیان ویزای سفر به گرجستان از این پس می توانند کلیه امور مربوط به درخواست ویزا را بما بسپارند و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

مقررات و شرایط دریافت ویزای گرجستان مرتب در حال تغییر بوده است. مسلم است که یک گردشگر مایل نیست وقت و انرژی خود را صرف تحقیق در مورد سیاستهای ویزایی یک کشور بنماید و در فضایی که به شایعات نیز آلوده گردیده است در جستجوی حقیقت برآید. وبسایت ویزای گرجستانراه متقاضیان را کوتاه و آسان کرده است. از طریق این وبسایت متقاضیان می توانند کلیه مراحل اخذ ویزا را به شرکت گرجیران واگذار کنند و با آسودگی خیال برنامه سفر خود را تنظیم نمایند. بر اساس هماهنگیهای انجام شده، رزرواسیون هتل و بیمه نامه مسافران با کمترین هزینه تهیه می شود بطوریکه با یکسوم تعرفه های عادی این مدارک برای متقاضی صادر می شود. کلیه هزینه ها به ریال و از طریق شبکه شتاب پرداخت می شود و متقاضی نیازی ندارد کارت بانکهای خارجی استفاده کند.  در وبسایت آخرین اخبار و اطلاعات درباره ویزا و قوانین و مقررات مهاجرت نیز منتشر می شود متقاضی نیازی ندارد به منابع گوناگون مراجعه کند یا به شایعات توجهی داشته باشد. بطور خلاصه:
مزایای استفاده از وبسایت
– صرفه جویی در وقت
– کم شدن هزینه ها
– پرداخت ریالی و بدون نیاز به مسترکارت یا ویزا کارت
– دسترسی آسان و سریع به اطلاعات
از مخاطبات این وبلاگ درخواست می شود که وبسایت  به دیگران پیشنهاد کنند. این وبسایت بخشی از کارهای تجارتی ما است که تقویت ان ما را در اطلاع رسانی بهتر و سایر خدمات غیر انتفاعی یاری خواهد رساند.
توجه داشته باشید که وبسایت ه هیچ نهاد یا سازمان دولتی وابسته نیست و یک پروژه کاملن خصوصی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد