گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

مدت اقامت در گرجستان و مسیر پرواز

سوالی که دارم:مدت زمان ماندن در گرجستان طی ویزای تورسیتی 30 روز میباشد،حال اگر بلیط رزرو شود مثلا 1 تا 5 جون ، حتما باید طی همین مدت خارج شویم؟
مورد بعدی اینکه برای ضمانت مالی فقط پرینت بانکی بزبان انگلیسی کافی هست؟چه میزان موجوی کافی هست؟می توان ترجمه رسمی از طرف یک شرکت که ضمانت من را انجام بدهد داشته باشیم؟
در آخر با توجه نبودن پرواز مستقیم، مسیر پیشنهادی شما برای پرواز گرجستان بصورتیکه مثلا به باتومی رفته و از تفلیس برگردیم یا بلعکس چیست؟
پاسخ:  - تا زمان تاریخ انقضاء ویزا می توانید در گرجستان بمانید. در ضمن گرچه ویزای توریستی بطور معمول برای مدت یکماه صادر می شود اما در این مورد هیچگونه ضمانتی وجود ندارد. مواردی هم بوده است که برای متقاضی ویزای 5 روزه صادر شده است.
- معادل ریالی 100 دلار  برای هر روز اقامت کافی است. بعنوان مثال اگر در فرم تقاضا اعلام کرده اید که می خواهید 5 روز در گرجستان بمانید موجودی حساب شما به ریال می تواند معادل 500 دلار باشد. پرینت بزبان انگلیسی کافی است.
- اگر پول کافی ندارید از درخواست ویزا صرف نظر کنید. این حرفها که شرکتی در آنجا هزینه من را خواهد داد  دیگر قدیمی شده است.
- مسیر پرواز رو بهتر بود زنگ میزدی و از یک آژانس در شهر یا روستایتان سئوال می کردی اما حالا که پرسیدی، برای سفر به تفلیس کوتاهترین مسیر با هواپیمایی آزال است که از طریق باکو شما را به تفلیس می رساند. ترکیش ایرلاین هم از طریق استانبول شما را به شهرهای باتومی و تفلیس می رساند.
- اگر مقصد رفت و مبدا بازگشت آنطور که شما گفته اید، متفاوت باشند هزینه بلیط هواپیما حدود 50 درصد افزایش خواهد یافت. آنوقت ان شرکتی که در گرجستان قرار است خرج شما را بدهد ممکن است پشیمان شود. 
-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد