گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

تور بصرفه تر است یا خود اقدام کنیم؟

من قصد دارم به اتفاق همسرم سفر یک هفته ایی به گرجستان داشته باشبم. بنظر شما خریداری تور به صرفه تر و بهتر است یا خود اقدام کنیم در صورت اخیر چه اقداماتی باید انجام دهیم و جنابعالی چه امکاناتی برای همکاری با ما دارید؟ 

قاعده کلی این است که تور باید به صرفه تر و بهتر از اقدام شخصی باشد اما خب بشرطی که تور براستی تور باشد و نه فقط اسمش تور باشد. اگر آژانس توریستی مطمئن سراغ دارید، درنگ نکنید هر جور که حساب کنید آخرش سفر با یک تور درست و حسابی به صرفه تر است تا سفر انفرادی.

امکاناتی که من دارم اینه که میتونم براتون یک وبلاگ درست کنم یا اگه خواستید در مورد شما در وبلاگم بنویسم. روی من در مورد سفرهای ارزان یا با صرفه هیچ حسابی نکنید. اگر فامیل یا دوستی داشتید که خواست یک سفر گرون و لوکس داشته باشه، لطفن من رو معرفی کنید. اگه قرار باشه از مسافر پولی درنیاد من ترجیح میدم همون کار مجانی وبلاگنویسی رو ادامه بدم ولی خب، اگر یه موقع مسافری به پستم بخوره که ازش پول خوبی گیرم بیاد با کمال میل چند روز نوشتن رو تعطیل می کنم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد