گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

ایرانی ها ویزا کارت ندارند

من و مادرم می خواستیم به گرجستان سفر کنیم و قرار است خانه یکی از دوستانم بروم بنابراین نمی خواهم از طریق آژانس های مسافرتی اقدام کنم. برای دریافت ویزا با سفارت گرجستان تماس گرفتم و به من گفتند می توتانم از طریق سایت ویزا بگیرم و باید اسکن عکس و اسکن صفحه اول پاسپورت را آپلود کنم به اضافه 20 دلار که با ویزا کارت باید پرداخت کنم!

خب ایرانی ها هم که ویزا کارت ندارند! آیا راهی در این مورد وجود دارد. لطفا من را راهنمایی کنید. 

پاسخ: این سئوال قبلن جواب داده شده است ولی چون اینروزها زیاد تکرار میشه، منم یک جواب تکراری می دهم.  


 - بعضی از ایرانی ها ویزا کارت و مستر کارت دارند. شما لازم نبست که حتمن با کارت خودتان پول ویزا رو پرداخت کنید. یکنفر رو پیدا کنید که کارت داشته باشه و خلاص.

- آژانس هایی هم هستند که فقط ویزا می گیرند و کاری ندارند شما کجا می خواهید بروید.

- در ضمن اون دوست شما که قراره شما و مادرجان پیشش زندگی کنید ، مگه در گرجستان نیست؟ اون دیگه چرا کارت نداره. بمن ربطی نداره ها فقط محض راهنمایی اونکه خونه در اختیار شما میذاره، خب یک پرداخت با کارت هم فداکاری کنه دیگه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد