گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

صادرات سیم کابل به گرجستان

شرکت .... تولید کننده انواع سیم و کابل های ساختمانی با کیفیت بالا و دارنده استاندارد ملی ایران
از جنابعالی تقاضا دارم اگر اطلاعاتی در زمینه صادرات سیم و کابل به گرجستان دارید به ما بدهید که شاید بتوانیم باهم همکاری کنیم
با تشکر از حمایت شما
م....ع...

مدیر بازرگانی شرکت ....

پاسخ : ببین! اینبار بهت رحم کردم و اسم شرکت و مدیر بازرگانی رو منتشر نکردم. یعنی اینکه میگم بهت رحم کردم، موضوع کل کل یا قلدری نیستا چون، تو خودت بخود داری بی رحمی می کنی. این روش بازاریابی بین المللی رو جناب عالی کشف کردی؟  بازاریابی بین المللی یک اصولی داره، درسته منم در این زمینه ها سواد حسابی ندارم ولی خدارو شکر من مدیر بازگانی نشدم چون اگر قرار بود  بشوم لااقل چند تا مقاله در اینمورد می خوندم . نگفتم چند تا کتاب چون   ترسیدم ناامید بشوی.

شما ممکنه انتظار داشته باشی که من یک خریدار عمده سیم و کابل در اینجا پیدا کنم و دستت رو بزارم در دست طرف و یک بازار جدید برات پیدا بشه. اولن قبلن هم گفتم الانم می گم و بازم خواهم گفت که در اقتصاد آزاد داشتن جنس هنر نیست، اصل بر فروشه. فکر کردی مردم اینجا لنگ  تهیه سیم  و کابل هستند و چون تو اینها رو داری ، میان باهات تماس بگیرند؟ 

جنس، قیمت و امتیازاتش رو معرفی کن، تازه اونم نه بمن که کاره ای نیستم به خریدار احتمالی.

خوش باشی عزیز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد