گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

قصد مهاجرت و گرفتن اقامت در گرجستان با خانواده

من با خانواده قصد مهاجرت و گرفتن اقامت در گرجستان رو داریم .من 2 تا بچه دارم .پسرم 12 سالش هست.یه سوال که واسه من پیش اومده اینه که اگر ما اقامت بگیریم واسه پسرم بعدها خدمت سربازی اونجا به چه صورته .معقولانه با چقدر سرمایه اونجا میتونیم یه کار و زندگی متوسطی داشته باشیم .خرید یه خونه 75 متری در نقاط متوسط شهر تفلیس چقدره.و یه سوال دیگه من در ایران کار دیگه ای دارم و در غیاب خودم هم اون کار ادامه داره و میتونه کمک خرجی زندگی ما در اونجا باشه به چه صورت میشه همکارای من برای من در گرجستان مکررا پول بفرستن .و در صورت امکان باید به دلار تبدیل بشه؟
و اخرین درخواست اینه که ادرس و شماره تلفن کسی که کارهای ما رو واسه اقامت بصورت اخلاصانه راه بندازه و رو راست باشه واسم بفرستین
ممنونم از شما بابت راهنمایهاتون

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 23:45

با سلام
اتفاقا خانواده ما (سه نفره) می خواهیم مثل شما به گرجستان رفته و اقامت بگیریم. خواهشا اگه اطلاعات جدید دارید برایمان ای میل کنید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد