گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

طراحی واجرای مبلمان و دکوراسیون چوبی در سطح حرفه ای

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده کارم طراحی واجرای مبلمان و دکوراسیون چوبی در سطح حرفه ای هستش
دارای مدرک و مهارتهای. منبت کاری پیشرفته، پیکر تراشی چوبی، طراحی گل وبوته، نجاری حرفه ای، مرمت آثار قدیمی چوبی.
دارای لوح تقدیر از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی. و دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی.
جویای کار در کشور گرجستان به عنوان طراح و مدل ساز هستم. لطفا در صورت امکان بنده رو راهنمایی فرمایید.

با سپاس فراوان.

پاسخ:

  نخست باید بگویم که متاسفم انسانی هنرمند و توانمند مانند شما می خواهد مملکت را ترک کند. من بارها و در همین وبلاگ هم گفته ام و باز تکرار می کنم که اینجا شغلی وجود ندارد و اکثر مردم گرسنه و بیکار هستند.  هرچند در ایران ممکنه اوضاع اقتصادی خوب نباشه اما اصلن با اینجا قابل مقایسه نیست.

در گرجستان اگر مختصر سرمایه ای داشته باشید و بتوانید خودتان کارگاهی راه اندازی کنید شاید به نتایجی برسید  وگرنه روی این موضوع نمیتوان حسابی باز کرد که جایی  افراد و نیروهای ماهر را جذب کند .

از من بشما نصیحت که در ایران بمانید و با شرایط بسازید ولی اگر هیچ رقم راه نداره وباید بیایید بیرون، در خدمت هستم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد