گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

رانندگی تریلی در گرجستان

سلام مردی 48 ساله هستم کارم ماشین سنگینه تریلی دارم .میخوام بفروشم بیام اونجا کارکنم یک ماشین اروپایی خوب بنظر شما که همه رو خوب و بدون رودروایسی جواب دادین چیکارکنم.ممنونم

پاسخ: 

 من در مورد ماشین و رانندگی اطلاعات چندانی ندارم و هنوز گواهینامه نگرفته ام  و  این رو متوجه نمیشوم که واسه راننده تریلی چه فرقی می کنه، کجا باشه. شما که همش در جاده ها هستید و از این کشور به آن کشور. اما اگر بحث شما فقط در مورد خرید ماشین هست، بنظرم باید با بچه هایی که در کار خرید و فروش خود رو هستند صحبت کنید. من در مطلب برادران ایزدی مشاور خرید خودرو اونها رو معرفی کردم. البته این صفحه در ایران فیلتر یا بعبارتی سانسور شده است. یکجوری وارد صفحه بشوید، اطلاعات تماس آنها آمده است. در زمینه خرید خودرو خیلی وارد هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
معصومی شنبه 11 آذر 1396 ساعت 00:46

سلام لطفا گروه ما دنبال خرید ده دستگاه هزاردلار عمر 30 ماه از تاریخ ساخت با برنده‌،مان،اسکانیا ،رنو460 ،بنز 1844

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد