گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

خدمات گرجستان

جهت مشاوره در خصوص سفر، مهاجرت و کارآفرینی در گرجستان می توانید با من تماس بگیرید. علاوه بر فرم تماس آنلاین از این راهها نیز میتوانید با من در ارتباط باشید:


ایمیل: ghafghazestan@gmail.com

آیدی اسکایپ: golchinfar 

صفحه فیس بوک: https://www.facebook.com/gorgiran


موبایل (تلگرام ،ایمو،وایبر، وانس آپ و..): 574109333 00995

تماس تلفنی از داخل گرجستان : 574109333

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 10:38

سلام.
من دارای همسر و دو دختر ۸ و ۱۱ ساله هستم
خودم در ایران شغل و درامدی دارم و میخواهم خانواده ام را به گرجستان بفرستم
به نظر شما خرید ملک در باتومی گزینه خوبیست؟
ایا باتومی مدرسه ایرانی دارد؟
پیشنهاد شما چیست؟
ممنون که وقت میگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد