گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

ازدواج یک مرد ایرانی با دختر گرجی و خوشبختی ابدی آنها


سلام.اکه موفق بشم گرجستان برم و اونجا با خانمی گرجی ازدواج کنم شرایط اقامت برای من مهیا میشه. سایت و یا مرکزی برای ازدواج اتباع خارجی با زنان گرجی هست.در ضمن من متارکه کرده و بازنشسته هستم با 46 سال سن.باتشکر

پاسخ

  جواب دادن به سئوال شما واسه من خیلی مشکله چون آدم باید متخصص اخذ اقامت، کارشناس امور ازدواج و طلاق  و پژوهشگر امور همسریابی باشه تا بتونه یه جواب حسابی به نامه یک خطی شما بده ولی چون پرسیدی جواب غیرکارشناسی بهت میدم.

کسی که دنبال همسر می گرده باید در مورد محاسن یا جنبه های مثبت خودش تعریف کنه. متارکه کردی، 46 سالت هست، بازنشسته زودرس هم که هستی، آخه چه حسنی داری که طرف دلش خوش باشه بیاد با تو زندگی کنه؟ لابد پولم نداری و منزلتون هم راهش دوره.

حالا فکر کن، اقامت گرجستان رو هم بهت دادند و الان یکزن هم داری. فردا نیای بگی چه جوری از دست این زن خلاص بشم و بروم هندوستان. آیا در هند می شود با کسی ازدواج کرد و  اقامت گرفت

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت 00:30

من دخترم 21 سالمه، دارم درس میخونم آیلس دارم و زبان گرجستانی هم شروع کردم، خوشگلم هستم من چی؟ من راهی هست با یه پسر گرجستانی ازدواج کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد