گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

مهاجرت خانوادگی با 30 هزار دلار سرمایه

این پیام امروز بدست من رسید. راستش مخم هنگ کرده و جوابی ندارم بدهم. امیدورام شوخی باشه و طرف خواسته باشه سربسرم بذاره !

سلام بنده فردی 39 ساله - متاهل - دارای 2فرزند(13 ساله و بیست ودوماهه) - (در ضمن فرزند اولم معلول ودر حال حاضر در مراکز نگهداری بسر می برد وبه احتمال زیاد در مهاجرت من وخانواده او در ایران می ماند مگر اینکه محل نگهداری مناسبی در آن کشور برای او وجود داشته باشد )- لیسانس حقوق -درانتهای سال 93 پس از 12 سال واندی خدمت در یکی از ارگانهای دولتی استعفاء دادم ودر حال حاضر به شغل خریدو فروش ملک مشغول هستم - در زمینه تجارت تجربه ای ندارم اما بمدت 5ماه تجربه آشپزی واداره یک فست فود را دارم - سابقه فعلی بیمه ام در قالب مشاغل آزاد میباشد -همسرم 31 ساله -دارای دیپلم کامپیوتر از مدارس فنی وحرفه ای - خواستار مهاجرت واقامت در گرجستان از طریق ثبت شرکت ویا راه پیشنهادی مناسب شماهستم-ضمنا"نهایت سرمایه ای که در حال حاضر به صورت نقدی دارم مبلغ 30000دلار میباشد.(میزان سرمایه اولیه وهمچنین سرمایه جهت انجام کار ودرآمد زایی که واقعآ قادر به گذران زندگی باشیم وپس از مدتی به دلیل عدم تمکن مالی مجبور به بازگشت نباشیم-با توجه به عدم تجربه بنده در امور تجارتی سرمایه گذاری در چه شغلی مناسب می باشد -هزینه های کلی ثبت شرکت از ابتداء تا انتهای مسیر و همچنین هزینه های جاری وماهانه شرکت چندر دلارمی شود؟- هزینه های اقامت به صورت ماهانه چند دلارمی شود؟-در صورت اخذ اقامت آیا به ایرانیان حق شهروندی وپاسپورت داده می شود؟مالیات به چه صورتی اخذ میشود ؟بیمه درمان در آن کشور چگونه است؟ در آخر به علت مطرح کردن پرسش های زیاد از محضر شما عذرخواهی میکنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد