گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

تور گرجستان نوروز 90

تور  نوروزی گرجستان امسال با برنامه های متنوع و شادی انجام میشود و بطور قطع اوقات خوشی را برای شما فراهم خواهد کرد.

تاریخ حرکت تور زمینی: 27 اسفند 89

مدت تور: 8 روز

اقامت: سه شب در تفلیس هتل بریج و سه شب در باتومی هتل مارینا

توضیح: هتل مارینا دارای همه امکانات هتل چهار ستاره مانند استخر سرپوشیده، سالن بیلیارد، زمین بازی و کلوپهای مختلف میباشد این هتل در محل بلوار جدید باتومی قرار گرفته است. مشاهده شده است که برخی دفاتر توریستی در ایران، هتل ماری را که هتلی است در منطقه دور افتاده جواخشویلی و دارای کمترین امکانات با سوء استفاده از تشابه اسمی به مسافرین ارائه میکنند.

هزینه تور زمینی: 590 هزارتومان

در طول مسافرت شما به گرجستان گشتهای تفریحی متنوع و کنسرتهایی از سوی هنرمندان ایرانی نیز اجرا خواهد شد.

برخی از گشتها و تورهای داخلی پیشنهادی در زمان مسافرت شما به گرجستان:

- تور شهری تفلیس قدیم: بخشی از تفلیس که قدمت چند صد ساله دارد بنام تفلیس قدیم نامیده شده است.برای بازدید از سایتهای گردشگری این منطقه  یک گشت تمام روز برگزار میشود. تعدادی از سایتهای گردشگری تفلیس قدیم عبارتند از کلیسای سمبا، کلیسای متخی، نارین قلعه تفلیس، مجسمه مادر، حمامهای آبگرم گوگردی، آتشکده، مسجد دومحراب، رودخانه کر و..

- تور خرید در تفلیس: شهر تفلیس غیر از بازار مرکزی شهر، دارای چندین مرکز خرید دیگر میباشد  از جمله مرکز تجاری گرجستان، میدان مرجانشویلی و خیابان پکینی. گشت خرید نیز بصورت تمام روز اجرا میشود.

- تور طبیعت شهری تفلیس: بازدید از پارک واکه، دریاچه لاکپشت و باغ گیاه شناسی تفلیس. این گشت بصورت نیمروزی اجرا میشود.

- تورهای ویژه کودکان و بزرگسالان: باغ وحش تفلیس، پارک دنیای بازی گلدانی و پارک متاتسمیندا که تمام تفلیس را از روی چرخ وفلک معروف آن میتوان نظاره کرد.

- تورهای شبانه شهری تفلیس: این گشتها از ساعت 8 شب آغاز میشوند و تا ساعت 12 یا یک بعد از نیمه شب ادامه دارند. بازدید از محله شاردن در تفلیس قدیم که در آنجا بارها و کافه های مختلفی به سبک سنتی وجود دارند، بازدید از خیابان روستاولی که نورپردازیهای شبانه آن زیبایی و شکوه بی نظیری را ایجاد کرده است و نیز بازدید از خیابان آخولدیانی که در آنجا رستورانهای ملیتهای مختلف از اسپانیایی، انگلیسی، هندی و غیره فعالیت دارند و در مقابل هر رستوران افرادی با لباسهای محلی آن ملیت ایستاده اند و شما را دعوت می کنند.

- تور شرکت در جشنهای شبانه: در این گشت یکی از رستورانهای سنتی شهر در نظر گرفته میشود که در آن مراسم اجرای موسیقی و رقص سنتی گرجستان به اجرا در میاید. نوروز امسال هنرمندان ایرانی هم در این جشنها برنامه اجرا میکنند. شروع مراسم از 9 شب و پایان آن 12 شب یا 1 بعد از نیمه شب در نظر گرفته میشود.

- تور بازدید از شهر متسختا: این تور یک گشت خارج شهری در تفلیس تعریف است. متسختا پایتخت باستانی گرجستان دارای سایتهای گردشگری گوناگونی است.

- تور کاختی: استان کاختی در شرق گرجستان قرار گرفته است و از جنوب با جمهوری آذربایجان هم مرز است. این استان محل اصلی تاکستانهای گرجستان است. تولید فرآورده های انگور در این منطقه رواج فراوانی دارد و جشنهای گوناگونی هم در این ارتباط برگزار می شود. مردم از نقاط گوناگون گرجستان برای استفاده از فرآورده های انگور به این استان سفر می کنند و در جشنهای مختلف مربوطه شرکت می کنند. بقول خودشان به تور شراب می روند. ما هم می توانیم نام تور های کاختی را تور انگور بگذاریم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد