گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

دختران زیاده خواه و بی معرفت

ایمیل امروز از جانب فردی است که دختران هموطن خودش را زیاده خواه و بی معرفت میداند و معتقد است در ایران کسی به کسی اعتماد نداره. این هم متن این نامه:


سلام آقا

حال شما ؟

غرض از مزاحمت و هرچند که میدونم اینروزا اعتماد سازی مشکله و متاسفانه تو همین ایران تقریبا هیچکس به کس دیگه ای اعتماد نداره
اما در ابتدا فقط میخوام ازتون بخواهم که به من اعتماد کنین و اگر میتونین راهنماییم کنین

من میخواستم بیام گرجستان برای گردش اما از اونجاییکه با دخترای زیاده خواه و بی معرفت ایرانی نمیتونم کنار بیام

خواستم بدونم فکر میکنید بتونم در گرجستان با خانمی برای ازدواج آشنا بشم ؟ اصلا فرهنگشون چطوریه ؟

من خدا رو شکر زندگی مناسبی دارم و فکر کردم بتونم از طریق راهنماییهای شما با شخصی در اونجا اشنا بشم

همکارانی دارم که مثلا از اکراین یا کشورهای آسیای شرقی زن گرفتن . خلاصه ممکنه خواش کنم نظرتونو بگین

بازم ممنونم
نظرات 6 + ارسال نظر
یوسف زمانی پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 15:00

متاسفم . این فرد یک بیمار روانی و بد بین است .

ممکنه همه جا همه طور آدمی پیدا بشه .

میرشفیعی جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 02:39

سلام جناب گلچین فر

ببینید خدمتتون ایمیل دادم و عدر خواستم

کامنت گذاشتم و مودبانه ازتون عذرواهی کرده و خواستم نامه خصوصی من از وبلاگ بردارید.

شما نظر تند نفر قبلی رو تایید کردید اما حتی جواب عذرخواهی منو ندادید. گر چه واقعا کار بدی نکردم و از شما بعنوان فرد مطلع از امور
اونم در طی نامه ای خصوصی مشاوره خواستم .

گرچه شما هم قطعا عقایدی دارید و دلائلی اما چیزی خصوصی بین منو شما فکر کنم خوب نباشه که بین المللی بشه .

شما موقعیت و فکر منو نمیدونید . حالا شاید مشاوره ای ازتون خواستم که شما رو دلگیر کرده . اما باعث نشید که یه ملتی بیان و تو نظرات بهم اهانت کنن.

من محترمانه و با رعایت شان شما مجددا عذرخواهی میکنم . راضی نیستم نامه من به هر نحوی اینطوری رو وب باشه و ازتون درخواست میکنم ا وبلاگ حذفش کنید.

تشکر

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 00:06

این بنده خدا مگه جرم کرده می خواد ازدواج کنه و از شما سئوال پرسید که آیا اونجا جایی به عنوان بنگاه همسریابی هست یا خیر ؟
واقعا از کسی که یه مقدار درس خونده باشه بعیده همچین توهین و بی ادبی
راستش من خودم هم کاملا با این آقا موافق هستم و خودم دوست دارم همسرم خارجی باشه تا از شره مهریه و شیربهاء و پشت پا و حق لبخند و حق بله گفتن عروس و هزینه آرایش خاندان عروس ُ هزینه عکس های ژورنالی کل خاندان عروس و زیر لفظی و غیره خسته شدم .
به هر حال امیدوارم این دوست عزیز و همه آدم ها به آرزوشون برسن و شاد باشن
تشکر

امیر جمعه 24 آبان 1392 ساعت 18:30

بله منم دوس دارم زن خارجی داشته باشم و 32 سالمه ازدواج نکردم از دخترای ایرانی زیاد از اخلاق و رفتارشون خوشم نمیاد همشهریهای من خیلی هاشون گرجستان هستن من بچه مرند هستم و فامیلم به اسم سید عبدالاه اونجاست که شاید این اقا بشناسه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 18:41

دخترای ایرانی هوسباز و خیانتکارن

[ بدون نام ] دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 02:38

من هم دقیقا هم نظر با ایشان هستم .
دختران ایرانی خودشون به خودشون دید ابزاری دارند و این یک فرهنگ غلطه . باید حقیقت را قبول کرد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد