گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

اطلاعات در مورد کار

مدتی پیش من به کشور گرجستان سفر کردم و در شهر باتومی 4 روز اقامت داشتم 
راستش از این کشور و شهر خوشم اومد فقط نتونستم که اطلاعاتی در مورد کار بدست بیارم 
اگه ممکنه به من توضیحی در مورد نحوه کار در گرجستان و قوانین اونجا بدین 
اگه من بخوام به این کشور مهاجرت کنم میشه یه شرکت زد و کار کرد ؟
یا مثل اذربایجان -باکو مافیایی هستش 
من در ایران در کار فروش و نصب دوربینهای مدار بسته و اعلام حریق هستم برم گرجستان به نظر شما میتونم کار خودم رو ادامه بدم و زندگی خودم رو اداره کنم 
اگه برام یه توضیحات مختصر بدین و راهنمایی کنین ممنون میشم 
 اون طوری که تو شهر باتومی دیدم  زیاد شهر 
پر جنب وجوشی نبود و احساس خوبی داشتم 
لطفا هزینه های ثبت شرکت و هزینه های اجاره و یا خرید منزل رو هم برام بگین چون جدی جدی هستم و به مهاجرت به این کشور به راهنمایی و کمک شما نیاز دارم
ممنونم رضا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد