گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

میشه یک زندگی سطح پایین رو شروع کرد؟

اززحماتتون در اطلاع رسانی تان سپاسگذارم.
ازاونجاییکه احساس میکنم شمافرددلسوزی هستید و اشراف کامل به گرجستان دارید.
ومنم کسی رو اونجانمیشناسم
میخواستم باهاتون راجع به یه مطلب مهم مشورت کنم.
امیدوارم اندکی حوصله کنید وکامل جواب بدید.
من تصمیم گرفتم تا به تفلیس مهاجرت کنم.
ازتون میخوام تا باتوجه به شرایطم کاملا منو راهنمایی بفرمایید.
31 سالمه متاهلم ویک پسر5 ساله دارم که بایدسال 92 پیش دبستانی بره.
باحداقل چه سرمایه ای میشه یک زندگی سطح پایین رو شروع کرد؟
آیا اونجا میتونم کاری پیدا کنم ؟ هم برای خودم وهم همسرم.
هزینه ی زندگی رو باکارکردن میتونم جبران کنم؟
آخه ازایران کسی منو نمیتونه ساپورت کنه.
چه مشاغلی میتونم در بدو ورود پیداکنم؟
پسرم رو چطور و کی و کجا باید مدرسه بفرستم ؟
چطور اقامت یکساله یا بیشتر یاپاسپورت اونجارو بگیرم.
میتونم سفر کنم با ویزای یکماهه و بعد اونجاتبدیلش کنم به یکساله؟

خیلی ازتون ممنون میشم اگه حوصله کنید وپاسخ سوالاتم رو برام ایمیل کنید.

پاسخ:

بارها گفته ام و باز هم تذکر میدهم که از نظر اقتصادی سطح زندگی مردم در گرجستان بسیار پائین تر از ایران است و فقر و بیکاری در این کشور بیداد می کند.

- امکان پیداکردن شغل در این کشور برای کسی که زبان گرجی، انگلیسی و روسی نداند نزدیک به صفر است.

- دانش آموزان خارجی باید شهریه پرداخت کنند و رقم شهریه مدارس اینجا برای خارجی ها خیلی گرانتر از مدارس غیرانتفاعی ایران است.

من در مجموع و با توجه به روح کلی نامه شما، توصیه می کنم فکر مهاجرت به گرجستان را از ذهن خود خارج کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد