گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

شناسایی محصولاتی که بیشتر در گرجستان طرفدار داشته باشد

اینجانب چندی پیش با حضور در گرجستان جهت گسترش کار تجاری خود اقدام به ثبت شرکت وبرند وسایر امور مربوط به کارهای تجارت در گرجستان را انجام دادم واکنون قصد دارم فعالانه در حوزه مصالح ساختماتی ومواد غذایی آن کشور وارد شوم واز شما درخواست دارم دراین زمینه جهت پیشبرد کار بنده وهم منفعت مالی برای شما درصورت تمایل با مجموعه ما همکاری نمائید
مواردی که با توجه به تجربه حضرتعالی مطمعناً کمک خواهید بود:
1- پیدا کردن یک عدد سوئیت اداری (دفتر کار به همراه محلی برای استراحتhome office)
2-شناسایی محصولاتی که بیشتر در گرجستان طرفدار داشته وامکان تامین آن در ایران،قطروکردستان عراق که شعبه ودفتر داریم باشد
3- اقلامی که درایران فروش دارد ودرگرجستان قابل تهیه باشد

یکنفر خانم منشی ومدیر داخلی مطمئن که به امور تجاری ،اداری  وروابط عمومی  مسلط

پاسخ:

 گرجستان از نظام اقتصاد آزاد یا لیبرال پیروی می کند. در یک سیتم اقتصادی آزاد هیچ محصولی وجود ندارد که نیاز به آن وجود داشته باشد و در بازار یافت نشود. بعبارت ساده تر در نظامهای آزاد اقتصادی، عرضه و تولید بیش از نیاز جامعه است بنابراین هر محصولی شما به این کشور وارد کنید بخودی خود خریداری نخواهد داشت.

انچه که مهم است رقابت بین برندها است. بعنوان مثال بازار گرجستان پر است از آب معدنی های گازدار. من برند برجومی را ترجیح می دهم و یکی از کارمندانم برند لیکانی را. میزان فروش هر یک از دو کمپانی بستگی به این دارد که چند درصد از افراد جامعه کدام برند را ترجیح بدهند.

نکته اساسی اینست که شما چه میزان بودجه برای تبلیغات در نظر گرفته اید، اگر تصور می کنید با اجاره یک دفتر کوچک و استخدام چند ویزیتور می توانید وارد بازار گرجستان بشوید، باید بگویم که تابحال صدها ایرانی را می شناسم که با این اندیشه به این کشور آمده اند و جملگی ورشکست شده اند یا در شرف ورشکستگی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد