گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

خواهان خرید زمین کشاورزی

اقای گلچین بنده خواهان خرید زمین کشاورزی هستم از گرجستان می تونی ر این زمینه مارا کمک کنید متاسفانه دوستانم  ما امدند انجا وعده توخالی وکلاهبرداری شرکت....  که .... اقا هست خوردند وبا ضرر برگشتند

ممنون میشیم راهنمای کنید

پاسخ:

- اگر قصد از خرید زمین کشاورزی کردن است ، شما نخست باید طرح و برنامه خود را بفرمائید تا ببینم چه زمینی برای شما مناسب است .

- اگر می خواهید زمینی را خریداری کنید تا در آینده با قیمت بالاتری بفروشید، باید بگویم که این ریسک و خطر بسیار بالایی دارد. در گرجستان نظام مالیاتی پیشرفته است و احتمال ضعیفی وجود دارد که کسی با این روش به پول بادآورده برسد.

- در مورد داستان کلاهبرداری این شرکت یا ان شرکت هم مانند همیشه خدمت شما عرض می کنم که هر کس می خواهد چنین تهمتهایی به دیگران بزند باید نخست بطور کامل خود را معرفی کند و مسئولیتهای گفته های خویش را بر عهده بگیرد. در غیر اینصورت بنظر من گوینده بیشتر در مظان اتهام است.

نظرات 1 + ارسال نظر
صفری سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 19:40

ممنون بزرگوار
از جوابتون من کارشناس کشاورزی ام هدفم از خرید زمین کشاورزی احداث باغ وتولید انواع میوه برای صادرات هست که بتو نم کلا مها جرت کنم به گرجستان با سباس از شما
درضمن گفته ام در ان شخص کلا صحیح هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد