گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

زن 26 ساله با ظاهری زیبا

اسلام
احترامابه اسحضارمیرسانم من زن26 ساله هستم با قد 170 و باظاهری زیبا به علت ناامن بودن موقعیت زندگیم ازدست شوهرم که جنون دارد میخواهم به گرجستان سفرکنم و با درآمد بخورنمیری زندگی شروع کنم و ازدستم آرایشگری قالی بافی و 2 سال درشرکتی اپراتوری کردم تجربه دراین کارها را دارم اگربیایم تفلیس میتوانم بدونه تن فروشی زندگی معاش خود را بگردانم لطفا راهنماییم کنید که چیکارکنم من منتظر هرچه سریعتر شماهستم.

باتشکرفراوان. 

پاسخ:

 نامه شما بیشتر شبیه آگهی های همسریابی است تا درخواست کار. از این زاویه اگر بخواهیم به موضوع نگاه کنیم، کدام مردی است که نخواهد با یک دختر جوان، زیبا و خوش قامت زندگی کند؟ به احتمال زیاد در طول مسیر و قبل از اینکه به گرجستان برسید چند خواستگار برای شما پیدا خواهد شد.بعید نیست برخی از خوانندگان همین وبلاگ هم با خواندن این نامه ، تلاش کنند تا شما را پیدا کنند. امیدوارم اینبار با استفاده از تجربیات گذشته مرد دلخواهتان را پیدا کنید.

اما اگر قصد شما تنها کار کردن است و نمی خواهید با وابسته شدن به یک مرد دیگر از چاله به چاه بفتید ، متاسفانه مشکلات بسیار زیادی پیش پای شما در گرجستان خواهد بود. کار پیدا کردن در این کشور بسیار مشکل است و سطح دستمزدها بسیار پائین. اما شما در کنار تحمل این مشکلات باید دائم مراقبت خودتان هم باشید که مورد سوء استفاده جنسی آقایان هم قرار نگیرید.

توصیه بسیار جدی من به شما این است که با یک مشاور امور خانواده در شهر محل زندگی خود مشورت کنید. پیش از هر تصمیمی در مورد مهاجرت به گرجستان اقوام درجه یک و کسانی را که بهشان اعتماد دارید، در جریان قرار دهید. فراموش نکنید، در شرایط دشوار زندگی همه ما ممکن است دچار اشتباهاتی جبران ناپذیر بشویم. مشورت با افراد مورد اعتماد باعث می شود که بتوانیم  درست تر تصمیم  بگیریم.

نظرات 13 + ارسال نظر
رامین سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 10:36

بنظرمن شما بدترین راه را انتخاب کرده اید اگر در گرجستان کار بود چرا دختران و زنان گرجستانی در دیسکو ها مشغول آزار جنسی هستن پیشنهاد من به شما اینه که اگه با همسرتون مشکل دارین از او جدا بشین و دوباره ازدواج کنین و در ایران بمانید و راحت زندگییتان را بگذرانید خیلی ها در ایران میتونن با شما زندگی بهتری داشته باشن اگه بخواین میتونین چون هردردی دوایی داره
باتشکر رامین از تبریز

zoha پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 12:59

سلام
حال شما
من در گرجستان هستم. در زمینه محصولات کشاورزی تجارت می کنم. اگر مایل هستین خبربدین تا بیشتر با هم صحبت کنیم.

بفرما حاجی خانم، اولین خواستگار پیدا شد!

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 22:11

حمید یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 02:47

جوانی هستم مجرد با 150سانت قد .آس و پاس ....بدم نمیاد با هم یه گرج بریم دو تایی دنبال کار بگردیم.... از الان بگم هیچ پیشنهاد نا مشروعی رو قبول نخواهم کرد...مگه اینکه مشروعش کنیم....لطفا خوب فکر کنید بعد جواب بدین

امیر جمعه 24 آبان 1392 ساعت 18:16

سلام اونجا جز تن فروشی واسه دخترا خارجی بویزه ایرانی چیزی نیست

عیسی جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 23:58

بنظرم این تویی که جنون داری نه اون شوهر بدبختت...عاقبت امثال تو همون بهتر که روسپیگری بشه

سینا افشار یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 17:12

سلام من ساکن تفلیس هستم بله میتونید با کمترین هزیته واسه خودت کار کنی 150 لار هزینه ثبت شرکت شماست یه جا رو هم اجاره کنی واسه ارایشگاهتون با ماهی 300 دلار میشه گرفت به حرفای این عوضی ها گوش نکنید

علی دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 17:19

سلام من میخام به گرجستان برم ایا کسی هست شماره بده تا بتونم ازش راهنمایی بگیرم اقای zohaکه گفتن تو زمینه کشاورزی کار میکنن اگه محبت کنید ممنون میشم.
با تشکر . علی

مهرداد پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 20:09

شما بهتره اول تکلیف این زندگیتون رو روشن کنید و بعد به هر جا که تمایل دارید برید
گرجستان کشوری بسیار امن و زیبا و مردمی مهربان است.البته به واسطه نبوده امکاناتخاص و منابع ،این کشور در بعد اقتصاد نسبتا ضعیف و اما رو به رشد است و شما می توانید در زمینه های مورد نظرتون کار کنید.در ضمن اگر شورتون بد رفتاره ،ازش شکایت کنید و دادخواست و شکایت راهه درستیه

میثم سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 14:20 http://a0987654321a

سلام من میخوام برم گرجستان .راننده هستم .کسی هست از گرجستان راهنماییم کنه.

مهرنوش یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 22:01

سلام من یک خانم هستم و نیاز به راهنمایی برای رفتن به گرجستان و اقامت لطفا در صورت امکان راهنماییم کنید متشکرم

ناصر چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 05:34

سر کاریه بابا

داود یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 07:31

همیشه به حرف دلتان گوش کنید
او از درون شما خبر دارد
بهترین را معرفی میکند
فقط نترس و قدم اول رو بردار
نگذار دنیا متوقفت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد