گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان
گرجستان

گرجستان

ایرانیان در گرجستان

صادرات ورق هایمپک به گرجستان

سلام. من مهناز یوسفی هستم و از کارخونه ی تولیدی پلاستیک رام واقع در شهرصنعتی رشت با شما تماس می گیرم. شرکت ما ورقهای هایمپک GPPS و HIPS تولید میکنه و قصد داره به شکل رقابتی وارد عرصه ی صادرات بشه. کیفیت خوب و قیمت رقابتی چیزیه که برای ما ارجحیت داره. من در رابطه با فعالیت شما در وبسایتتون خوندم و متوجه شدم که شما در کارتون حرفه ای هستید. ما خوشحال خواهیم شد اگر با همکاری شما بتونیم صادرات خودمون رو به کشورهای همسایه آغاز کنیم. من اطلاعات بیشتری در رابطه با کارخونه ، تولیدات و کابردهاش برای شما مینویسم. اگر یک شماره ی تلف برای من بگذارید تا با شما تماس بگیرم ممنون خواهم شد. ما دوست داریم از تجربیات شما استفاده کنیم و بتونیم با هم همکاری داشته باشیم.
مهناز یوسفی 
 شرکت تولیدی پلاستیک رام در شمال ایران ( استان گیلان )، با سی سال سابقه در این زمینه، تولید کننده انواع ورق های HIPS و GPPS است که در صنعت ساختمان به منظور کاربرد در نور مخفی سقف کاذب، نمای داخلی ساختمان، سرویس بهداشتی و... استفاده می شود.
شرکت ما به 4 خط تولید ورق (اکسترودر) Reifenhäuser آلمان مجهز است و مواد اولیه خود را از مرغوبترین شرکتهای پتروشیمی دنیا تامین می کند.
هر ورق پلی استایرن در عرض 120، ضخامت 1 الی 7 میلیمتر و به طول دلخواه تولید می کند. ورق امکان این را دارد که دو طرف تخت، یک طرف تخت و یک طرف آجدار، دو رو آجدار یا به صورت آج درختی، آج یخی، آج برفی تولید شود. به عنوان نمونه ما ورق را در 3/2*120*180تولید می کنیم که خود قابل تقسیم به 6 ورق 60*60 و بسیار مناسب برای سقف کاذب است. تولیدات ما در رنگ و سایز دلخواه شما به صورت بسته بندی روی نایلون و روی پالت چوبی قابل عرضه است.
شرکت تولیدی پلاستیک رام، با رعایت همه ی استانداردهای بین المللی و با بهره گیری از بهترین مواد ممکن، آماده ی صدور کالای خود به شماست. لطفا ما را از نظر خود آگاه کنید و برای اطلاعات بیشتر با ایمیل یا فاکس یا تلفن شرکت تماس بگیرید تا ساعتی را برای گفتگوی بیشتر تعیین کنیم.
مجید باقری پور
مدیر عامل شرکت تولیدی پلاستیک رام
Tell
0098-1333884301
0098-1333884302
0098-1333882156
Fax
0098-1333882110
Email: plastics.ram@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد